Výstup na Kleť 2016 -  pátek 30.prosince 2016

V pátek ráno ukazoval teploměr minus 9 °C , ale to nebyla překážka , abychom se sešli na nádraží v Krumlově a vyrazili směrem na Kleť. Na nádraží se nás sešlo jen pět ,ale počasí slibovalo nahoře na Kleti krásné slunečné počasí což se nakonec ukázalo. Cestou jsme pokecali trochu odpocinuli a za dvě hodiny už seděli na Kleti a koukali na Alpy a vychutnávali si slunečného počasí. Po občerstvení jsme radši sjeli dolů lanovkou, protože cesta dolů byla samý led. V Holubově jsme si dali něco na večeři a pár kousků pivka a večer trochu unaveni odjeli domů do tepla a odpočinout si na poslední den roku 2016. Všem kdo si přišli protáhnout kosti dík a ostatním vše nej v roce 2017.

Účast : Pepa,Pája a Jája,Eliška a Petr

Trasa : český Krumlov - Kleť - Holubov - domov

Počasí : slunečno,mrazivo ,krásně

Kleť 2016

Hrad Roštejn - sobota 10. září 2016

Od benzínky  vyrazily  směrem na Vysočinu čtyři motorky za řádného burácení chopperů. Ani jsme se nenadáli a už si dávali  oběd v hospodé  v Mrákotíně. Protože jsme byli obsluze sympatický tak jsme dostali lízátka na vzpomínku na hospodu. I když jsme již chlapi v letech a někdo se nás i bojí , tak jsme poděkovali a určitě si všichni  doma při mytí motorky  vychutnali sladkou odměnu. Po obědě je již na hrad kousek a tak tam jsme dali kafe a vyrazili přes Telč a Dačice do garáže.Sobota uběhla jako blazen a my si ji pěkně užili v sedle našich vymazlených motorek. Jediný co jsme nestihli bylo kafe v cukrárně Kousek v Nových Hradech, tak se nic neděje a zajedeme na kafe jindy.

Účast : čtyři motorky

Trasa : Český Krumlov - Třebon - Roštejn - Telč - Dačice - garáž najeto cca 250 km

Počasí : slunečno okolo 27°C

Hrad Roštejn

Šumava s krumlovskou bandou - sobota 27.srpna 2016

Tak v sobotu bylo hezky a my se sjeli s krumlovskou bandou motorkářů. Po příiezdu bylo dohodnuto project šumavské silnice , kde byl příjemný chládek. Oběd jsme dali ve stachovské  hospodě . Vřele doporučuji , ceny super a i porce veliké a dobrá jídla . Ani nevím kudy jsme jezdili , domů jsme přijeli okolo půl šesté  s 250 km na tachometru.Tak sobotu jsme si užili a zase se seznámili s novýma motorkářema. Dík kdo přijel a užil si sobotní silnice po Šumavě.

Účast : 6 motorek

Trasa : nevím kudy ale po silnicích Šumavy

Počasí : jasno okolo  30°C

Šumava s krumlovskou bandou

Javorské jezero - neděle 7.srpna 2016

Tak ani nevím jestli někdo přijel na benzínku. Ráno natěšený jak si užiju neděli a po příchodu k motorce se mi chtělo brečet.Minulou neděli jsem dělal větší údržbu a nechal blbec klíče v zapalování. Takže baterka úplně vybitá a já jel do prdele . Tak snad příště  zatím ahojky Pepa

Šatov u Znojma  - sobota 30.července 2016

Sobotní  ráno slibovalo ,že z oblohy nespadne ani kapka a tak po snídani rychle vyrazit na benzínku a zajet se ochladit do šumavských lesů. V deset jsem byl na benzínce sám a tak jsem se rozhodnul zajet do Satova u Znojma pro pár flašek vína domu do vinotéky. Za Třeboní jsem hned  přijel k hromadné havárii asi pěti nebo šesti aut , ale naštěstí bez vážného zranění . Pár km před Znojmem jsem dal docela v pěkné hospůdce kafe a pak v Šatově trochu bloudil ,ale nakonec jsem našel mého dodavatele vína .Trochu jsme pokecali a ja zatím plnil kufry vínem a nakonec jsem jich tam naskládal 15 jestě byl prázdny zadní kufr, ale to uz jsem nechal být a vyrazil zpět k domovu někam na oběd.Zastavil jsem hned v sousední vesnici a poobědval noky se špenatem a kurecím masem. Slunce pálilo a já si užíval cestu domů. U Stráže nad Nežárkou zastávka na kafe a potom už rychle domu a uložit flašky do vinotéky . Tak v sobotu jsem si zajezdil ještě si přivezl víno na zimu a tak jsem spokojený  a po tech 380 km jsem byl i docela rozlámaný

Trasa : Český Krumlov - Znojmo - Šatov - Český Krumlov   cca 380 km

Počasí : slunečno , okolo 30°C

Šatov

Čertovo kopyto na Lipně

Blatná - neděle 22.května 2016

V neděli svitilo už od rána krásně slunce a nebe bylo bez mraků a tak jsem opět vyrazil na naše silnice.Na benzínce opět sám , ale už jsem si zvyknul a vyrazil směrem na Strakonice a na naplánovanou Blatnou. Cestu jsem zvolil po okreskách, kde je z lonska položený nový koberec a krásné zatáčky. Užíval jsem si cestu a než jsem se nadál byl jsem v Blatné a procházel se mezi daňky za svitu slunce.Po prohlídce jsem se rozhodnul pro oběd ve Volyni v restauraci Ostrovec , kde je hezký prostředí a přijatelné ceny. Cestou na oběd byl čas a tak zastávka ve Strakonicích na krátkou prohlídku hradu. Po pozdním obědě už jen cesta domů a po zaparkování zůstaly jen hezké vzpomínky na skvěle stávenou neděli.

Trasa : Český Krumlov - Blatná Strakonice - Volyně - garáž

Počasí : slunečno  25°C

Blatná

BISON RANCH  - neděle 3.března 2016

Rozjíždí se sezona a tak na benzince  se sešli tři motorky. Po přivítání a krátkém pokecu jsme vyrazili se slinama u pusy na bisoní ranch ochutnat steaky.Cesta ubíhala rychle a  protože  jsme nebloudili a dorazili do cile za včasu . Bison ranch je restaurace a pension v jednom a je vidět , že majitelé mají vkus a zlepšujou prostředí jak jen se dá. Po prohlídce okolí jsme již hladový zasedli do restaurace a objednali si steaky. Neříkám , že bylo jidlo levný, ale na druhou stranu jeli jsme na bisoní steaky tak jsme si je dali . Průměrně vyjde oběd na osobu kolem 500 Kč , ale nejezdíme sem pořád tak proč si jednou neokusit steak z bisona.Problém nastal, když jsem si dal  steak na seně a nevěděl ,zda se seno jí a nebo ne. Radši jsem ho neochutnal a při placení mi servírka řekla ,že tam seno je jen pro aroma a nejí se . Nastal čas obrátit motorky k domovu a tak jsme vyrazili a na jeden zátah ukončili krasnou neděli kávou v hospodě na Plevně v Krumlově. Dík všem kdo přijel a nebál se ochutnat steak z bisona z kterého tekla ještě krev, ale byl vynikající.

Účast : Pepa, Kája s Míšou, Venca

Trasa : Český krumlov - Kunžak - Rožnov - Český Krumlov    cca 200 km

Počasí : krásně slunečno okolo 20°C

mischellinka.rajce.idnes.cz/

bison ranch

Velikonoční neděle - neděle 27.března 2016

Na naplánovaný sraz jsem opět přijel sám. Chvilku počkal jestli se někdo neobjeví a pak jsem vyrazil směr Nové Hrady. Docela jsem si už zvyknul jezdit sám a tak jsem si užíval slunečného dne. Z naplánovaných 150 km se nakonec ukázalo ne tachometru skoro 260 a tak jsem parkoval s vyčištěnou hlavou plnou nových zážitků.

Kdy : neděle 27.března 2016

Účast : Pepa

Trasa : Český Krumlov - Kaplice - Nové Hrady - Třeboň - Týn nad Vltavou - Netolice  -  Prachatice - Volary - Horní Planá  - garáž

Počasí : slunečno okolo 17°C , cestou na Libíně i trochu sněhu

Velikonoční neděle

Motozábava Zlatá Koruna - sobota 5. března 2016

Sobota byla docela našlapaná. Dopoledne na motosalon a večer jít zapít buď koupi nové motorky nebo žal , že se zase nic nekoupilo. Ať tak nebo tak sešla se dobrá parta a prohýřila se sobotní noc. Dík všem kdo přišel s dobrou náladou a užil si hudbu, pivko a tanec.

Kdy : sobota 5.března 2016

Kde : Zlatá Koruna

Moto zábava Zlatá Koruna

MOTOSALON Brno 2016 - 5. března 2016

Pár pohodářů se jelo podívat na novinky do Brna. Já osobně byl v práci a tak jsem se do Brna nepodíval . Někomu se výstava líbila někdo ji odsoudil, ale to je věc názoru. Kdo si  výstavu prošel tak si určitě tu svoji motorku vyhlédnul  a jel domu s přáním už aby byla zima pryč. Tak tady je pár fotek od kamarádů co se výstavy zůčastnili.

Kdy : sobota 5. března 2016

Brno 2016

Výstup na Kleť - pondělí  28.12.2015

Pondělní počasí slibovalo krásné počasí, což se taky při výstupu na Kleť potvrdilo. Kdo se nebál ujít pár kilometrů do kopce,  tak přijel na naplánovaný sraz na vlakové nádraží do Českého Krumlova. Po příjezdu a přivítání už banda  pohodářů vyrazila  na třetí výstup na vrchol Kletě. Cesta byla zvolena přes Granatník a Modrý obraz dál směrem na Kleť. Cesta za krásného počasí ubíhala , někdo šel rychleji a někdo zase pomaleji ,ale na vrchol jsme dorazili všichni a s dobrým pocitem jsme dali pivko,kafe nebo třeba jen nealko.Po občerstvení jsme sešli dolů do TRIO BARU na pozdní oběd a opět na nějaké to pivko. Čas uběhl jako voda a nastal čas loučení a přání do roku 2016. Kdo si přišel prtáhnout kosti určitě nelitoval .Trochu jsme protáhli kosti ,trochu popili a hlavně se viděli a pokecali.Dík všem kdo přišel a všem přeji šťastný nový rok 2016.

Účast : Pepa,Kája s Míšou, Emil, Roman s Pavlou, Kristus, Jirka, Standa, Karlos s Janou

Trasa :Český Krumlov - Kleť - Holubov cca 17 km

Počasí : jasno,slunečno okolo 12°C

Více foto na :  rock66.rajce.idnes.cz/

mischellinka.rajce.idnes.cz/

Výstup na Kleť 2015

Roštejn a  Bizoní ranch druhý pokus - sobota 3.10.2015

Sobotní den sliboval sluníčko a teplo a tak by byl hřích být doma. Podle očekávání jsem vyrazil sám , pokořit na druhý pokus hrad Roštejn. Musím říct,že do Třeboně trochu zima , ale směrem  do vnitrozemí se oteplovalo a tak se jelo krásně a začalo i svítit sluníčko. Bylo teplo, ale dobrá polívka na zahřátí ve vyhlášené hospodě v Mrákotíně přišla vhod. Po malém občerstvení již jen malý kousek cesty a už jsem sesedal přímo před hradem z motorky.Hrad je pěkný a tak jsem si ho  v klidu prošel, udělal pár nezbytných  fotek a najednou chcípnul telefon. Co teď mám naplánovaný ještě steaky z bizona ,ale když nemám fotak tak to odložím na příště. Po vykouřené cigaretě jsem teda nastartoval a vyrazil pomalu za teplého podzimnho počasí do garáže. Nikam jsem nespěchal a vychutnával si zbarvující se krajinu podzimu a než jsem se nadál byl jsem v garáži.Dnešní den jsem si užil a těším se jestli ještě bude čas se podívat a ochutnat ty steaky z bizona.

Trasa : Český Krumlov - Třeboň - Roštejn - Nová Bystřice - garaž cca 270 km

Počasí : polojasno odpoledne teplo okolo 20°C

Vice foto na : rock66.rajce.idnes.cz/

Roštejn

Roštejn a Bison ranch - 26. září 2015

Na sobotní sraz jsem přijel opět sám a tak klasicky cigáro, jestli někdo nepřijede později. Tak zase jsem zůstal sám a tak dokouřit a vyrazit na další hrad a na dobrou večeři. Po příjezdu do cíle, byla všude samá objíždka a tak jsem zapnul navigaci , ale ta se po chvilce vybila  a  já jsem byl v hajzlu. Tak se ptám  místních lidí , kde že je hrad Roštejn. Jeden  posílal vpravo druhý vlevo a nakonec po najetých cca 30 km jsem to vzdal a otočil motorku směrem ke garáži. Po příjezdu domů jsem zjistil , že jsem se motal okolo 3 km od cíle, ale hrad jsem nenašel. Bisoní ranch jsem taky vynechal k blížícímu se večeru a nabral směr přímo do garáže , kam jsem dorazil okolo páté odpolední  a musím říct , že mi byla už docela kosa. Lepší vzpomínka je na teplou polívku v hospodě v Mrákotíně a na pokec s nějakým klukem od Brna co se taky toulal po Vysočině.Tak po polívce a poklabosení  s taky   zmrzlým motorkářem jsem vzal směr do garáže a mastil jsem to rovnou . Po příjezdu domů jeden horký čaj s citronem a potom už jen uspokojivý úsměv za dobře natočené kilometry. Jedno mínus na dnešní vyjíždce je , že jsem opět jel sám.

Trasa : Český Krumlov - Kunžak - Roštejn/nenavštíven / - gaáž

Počasí : polojasno okolo 15°C večer už zima

Foto není nenašel jsem cíl

Zlatokorunský srazek - 19.září 2015

Tak se v sobotu udělalo hezky a na sraz do Rájova přijelo cca 40 motorek všeho druhu. Po přivítání a pokecu se vyrazilo směr Trhové Sviny  na prohlídku muzea nákladáků . Po prohlédnutí muzea se každý rozjel do garáže a kdo měl večer žízeň tak se vrátil do rájovský hospody na pivko , ale hlavně na pokec o všem možném.

Účast : kdo přijel tak tam byl

Trasa : Rájov - Trhové Sviny - garáž a zpět na pivko do Rájova

Počasí : super počasí  na září

Toulání po novohradsku a okolí - neděle 13.září 2015

Tak jsem po dlouhé době dal na web vyjížďku, ale asi pozdě. V plánovanou hodinu jsem byl na benzínce sám a tak jedno cigáro a vyrazil jsem směr Nové Hrady a okolí. Jezdit sám mně moc nebaví , ale zase jsem nebyl ničím vázan a tak kam jsem odbočil tak jsem odbočil. Nebudu psát kde jsem jezdil,protože to už nevím.Jezdil jsem jen tak kam mně vedla mysl a kam jsem chtěl .Při návratu do garáže a pohledu na tachometr jsem zjistil ,že jsem natočil skoro 300 km a hlavně jsem měl vyčištěnou hlavu od starostí a chmurů. Tak příští vyjížďka snad bude lepší .

Trasa : silnice okolí Nových Hradů

Počasí : slunečno,trochu místy foukal silnější vítr, okolo 23°C

Toulání po novohradsku a okolí

Místo Červený Lhoty hrad Landštejn a Slavonice - 5.července 2015

Teploměr už v 11 hodin ukazoval 30°C a tak dohoda byla jasna místo Červený Lhoty jedeme někam na pískárnu hodit koupáníčko.Za Třeboní jsme odbočili na Landštejn s tím že zpátky zajedeme někam na pískárnu k vodě.Po příjezdu na hrad jsme dali oběd a Rebelka dala návrh na návštěvu k její kamarádce do Slavonic. Vše bylo odsouhlaseno a tak po obědě necelých 15 km auž jsme byli obsluhovány ve Slavonícich. Tochu jsme pokecali anajednou bylo po 4 hodině a tak jsme vyrazili přes Rakousko směr někam na koupalistě. Po přemýšlení jsme jeli do Horní Stropnice, kde je hezký a čistý koupaliště. Ještě jsem zapomněl Cenca se oddělil jiz na Landštejně a tak na koupaliště jsme dorazili ve třech aja už chvátal tak jsem se rozloučil a Rebelka s Doctorem šli hodit bazén.Dnešní neděle se vydařila a dík těm kdo přijeli a užili si horkého letního dne . Tentokrát budou fotky asi jen od Rebelky já si zapomněl foták doma .

Účast : Pepa, Rebelka s Doctorem , Venca

Trasa : Český Krumlov - Nová Bystřice - Landštejn - Weitra - Kaplice - garáž

Počasí : jasno , okolo 35°C

Muzeum veteránů Nová Bystřice - 28. června  2015

Opět na naplánovaný sraz nikdo nepřijel a tak jsme vyrazili jen s Lídou směrem Nová Bystřice. Jako batoužek seděla za mnou asi po roce a tak opatrně jsme dorazili do muzea veteránů. Musím říct mají tam co ke koukání a tak všem doporučuji .Po prohlídce jsme projeli kousek Rakouska a klasicky zastavili v Nových Hradech na kafe a zmrzlinu. Po občerstvení a pomlsáni jsme již nabrali směr Kaplice a domů do garáže. Nedělní výlet se vydařil a škoda jen ,že jsme jeli osamoceny , ale i přesto jsme si užili krasnou neděli.

Účast : Pepa s Lídou

Počasí : jasno okolo 25°C

Trasa : Horní Planá - Nová Bystřice - Gmund - Nové Hrady  - Horní Planá

Veterán muzeum Nová Bystřice

Ústa pravdy, Bretschneidrovo ucho, Zlaté oči a Lipnice nad Sázavou  -  6. června 2015

Krásné sobotní červnové ráno nás vytáhlo na vyjížďku, kterou jsme měli plánovanou na minulou sobotu, ale vše dopadlo jinak. Naše malá Zuzanka se rozhodla, že se chce vyklubat na svět a tak se místo výletničení do lomů, jelo do porodnice J. Vše dopadlo na jedničku, Zuzanka se má k světu, má nejšikovnější maminku a tetičku, tak jsme se nemuseli bát vyrazit na motovýlet. Sraz byl v sedm hodin na pumpě v Prachaticích. Jelikož jsem novopečená babička, tak jsem ještě rychle udělala mlíčko a tím nám naběhlo pětiminutové zpoždění, což už jedinec (Emilek) musel komentovat J. Po přivítání jsme se nalodili a vyrazili směr Lipnice nad Sázavou. Cesta byla úplně úžasná. Svítilo sluníčko a nad lesy byl krásný opar. Přesun byl rychlý jen s jednou zastávkou na sváču a kávičku. Když jsme dorazili do Lipnice, tak nás pani poslala zaparkovat k Parlamentu. Po převlečení do šortek a kraťasů, což jsme udělali všichni vyjma Karla, kterému třicetistupňové teplo v kožených kalhotách vyhovovalo, jsme se vydali směr zatopené lomy. Nejprve jsem zazvonila u brány Parlamentu, zda si tam můžeme dát přilby za bránu. Neprošlo to, asi jsme vypadli jako teroristi J, ještěže jsme potkali jednoho ochotného domorodce, který nám nechal vybavení u něj na zahradě. Procházka k žulovým lomům vedla přes les. Nachází se zde vytesané Bretschneidrovo ucho, nazvané podle tajného policisty z Haškova románu Dobrý voják Švejk, v dalším lomu jsou vytesaná Ústa pravdy, která našla inspiraci v reliéfu Bocca della Verita, v jednom z kostelů v Římě, v posledním lomu jsou vytesány Zlaté oči. Provedli jsme značkování. Vybráno bylo nejvyšší místo, Karel byl Emilkem vyzván k přidržení pr…e, jak to nazval, aby dosáhnul. Procházka měla být zhruba čtyřkilometrová, ale s naším orientačním smyslem a průzkumníkem Emilkem jsme nachodili asi kilometrů patnáct, jak prohlásil Karel, který při zpáteční cestě konečně usoudil, že kožené kalhoty nebyly zrovna Bůhví co, a tak se jal svlékání. Mimochodem nosí pěkné prádelko a s dalšími doplňky jako jsou vysoké ponožky a prestiže vypadal velmi sexy. Korunu tomu dodal jen vystrčeným pupíkem, hned vypadal jako Vochomůrka z Lesů a kapradin. Od Zlatých očí jsme se hladoví a žízniví doplazili k motorkám a přejeli k hostinci U České koruny. Je to hostinec, kde Jaroslav Hašek psal pověstného Švejka. Hostinec je pěkný, ale obsluha mizerná. Po zhruba patnácti minutách, kdy nás neobsloužili, jsme se vydali do Havlíčkova Brodu, kde je pěkná Pivovarská restaurace. Jídlo vynikající, obsluha rychlá a příjemná. Další cesta vedla přes zastávky u betonových soch Michala Olšiaka do Žďáru nad Sázavou, kde jsme navštívili poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře. Kostel je zařazen do Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO. Byl proveden zápis za Motopohodáře Šumava BMW a taktéž proběhlo značkování, které provedl Roman. Pak, už nás čekala jen cesta zpět se zastávkou u Hraničního kamene u Pilské vodní nádrže. Hraniční kámen, který se nachází mezi plastikou orlice a lva, má připomínat původní zemskou hranici mezi Čechami a Moravou. Tuto prohlídku nám dva upachtění jedinci sabotovali ( Jaruška, Karel) s tím, že je lepší si sundat boty a strčit je do vody. Cestou domů jsme ještě zastavili na kávičku s dezertem. Emilek, Jaruška, Karel a Janča nás doprovodili domů, kde jsme se rozloučili a ukončili naši krásnou vyjížďku. Najeto krásných 430 km.

Účast : Emil s Jarkou, Roman s Pavlou, Karlos s Janou

Trasa :Prachatice - Lipnice nad Sázavou - České Budějovice

Počasí : jasno okolo 30°C

Lipnice nad Sázavou

Nová Bystřice, Landštejn,  Heidenreichstein  - 31.května.2015

Plánované vyjíždky do Nové Bystřice jsem se zůčastnil sám a po rozmyšlení jestli jet nebo nejet jsem nakonec vyrazil směrem na Třeboň.

Jezdit sám jsem nikdy moc nechtěl , ale tak ted to vyzkouším . Do Třeboně se jelo dobře

Více foto na :rock66.rajce.idnes.cz/

Sochy z písku v Písku a JZD Hoštice u Volyně - 16.května 2015

Na benzínce se to v jednu hodinu hemžilo motorkářema  z různých gangů a z toho našeho jsme se sešli jen já a Doctor se synátorem. Po nezbytném dotankování jsme se propletli mezi auty co jely do Budějovic na Hoby a už jsme pelášili na Týn. Potom krásnou klikatou silnicí přes Tálín na Písek. Po příjezdu do Písku trochu bloudění, ale pak to vzal do ruky Doctore a trefili jsme se hned na první pokus a zaparkovali docela blízko soch na nábřeží. Sochaři odvedli skvělou práci a to  včetně všech detailů. Tentokrát sochaři udělali sochy  z doby husitské. Přišel na nás hlad a tak jsme si dali v hospodě hambáče a nebyly to žádný z mekáče ,ale řádně ugrilovaný fláky masa. Po domluvě vyhnout se zacpaným Budějovicům jsme z Písku nabrali směr na Strakonice Volyni se zastávkou v Hošticích . Tam jsme ještě potkali nějaký motorkáře ze severu čech atak poklábosit a rady kam se mají jet podívat, Z Hoštic již směr na Krumlov  s malou zastávkou v Husinci na přehradě ,kde jsme se rozloučili a každý vyrazil směrem do garáží. Tak dík Doctore, že jsi si udělal  čas a přijel na vyjíždku. Jo ještě jedna poznámka toto asi byla Davidova první větší vyjíždka a zvládnul ji dobře  tak za mně máš Davide pochvalu.

Účast : Pepa, Doctore s Davidem

Trasa : České Budějovice - Písek - Strakonice - Hoštice - Prachatice - garáž  cca 250 km

Počasí : slunečno okolo 20° C, bez kapky deště

Sochy v Písku z písku

Prodloužený víkend na severu republiky - 8. až 10. května  2015

V pátek , každý kdo se přihlásil na prodloužený víkend, si přivstal, aby byl na srazu včas i za cenu ,kdy teplota místy byla okolo nuly .V Lenoře dokonce -2 a tak nejvíc trpěl Karlos s Janou. Po příjezdu všech účastníků jsme směle vyrazili při 5°C směr sever , tak jak zpívají Kabáti " cestu znám a neměním směr a dojdu k řece plných ryb až tam na sever" . S přibývajícím časem se teplota šplhala stále blíž ke 20°C a to nás pohánělo dál a dál. V Benešově jsme se rozdělili na dvě skupiny . Jedna si to namířila na Kokořín a druhá v čele s Pájou na svoji trasu ,protože již na Kokoříně byli . Rozkaz , ale zněl jasně sejdeme se večer na penzionu. Takže partě co jela směrem na Kokořín po zaparkování  a seznámení se s hlídačem se vyplatilo se s ním seznámit. Pohlídal nám helmy a bundy a my tak mohli zhlédnout hrad jen v lehkém oblečení. Hrad jsme důkladně prošli a seznámili se slečnou průvodkyní, která odmítla pracovat na Karlštejně se slovy tam se nic zvláštního nestalo a potom nevěděla kdy se střelil poslední medvěd na Šumavě . Tak jsme na ní vyhrkli rok zastřelení a spokojeně s pocitem vítězství jsme odcházeli z Kokořína . Po rozloučení s panem hlídačem na parkovišti jsme se po klikatých a dosti  rozbitých silnicich vydali na oběd blízko naší další zastávky Máchovo jezero.Při čekání na oběd jsme v hospodě potkali bývalou členku nějaké politické strany Petru Buzkovou a my chlapi jsme po zkouknutí konstatovali že i po zmenšení má co vystavovat holka jedna . Po zdlábnutí obídku jsme se vrátili  trochu nazpět a na Máchově jezeře dali kafe a zmrzku. Naše další cesta vedla nás zavedla do klubu pekelné doly. Motorkama se to tam jen hemžilo neboť večer byla naplánovaná akce vyhánění netopýrů. Po nezbytných fotkách a koupi samolepek jsme již vyrazili na zabukované penziony. Z naší skupiny Emil s Jarkou , Roman s Pavlou a Karlos s Janou jeli na hezkou roubenku a my ostatni Pepa, Doctore s Rebelkou vyrazili asi o 2 km dále na penzion Luční taktéž ve Smržovce. Teď musím zápis rozdělit na dvě části, protože se nám už nepodařilo, kvůli počasí  se spojit na naplánované vyjíždky  s partou z roubenky. Po příjezdu nás přivítali majitelé penzionu Zdenka a Oto  a když otevřeli garáž, kde byl zaparkovaný goldas, byli jsme hned kámoši. Ještě jsme čekali na příjezd Pavla a zbytku bandy a při čekaní jsme si již čepovali pivko z naraženého sudu. Zbytek osazenstva přijel okolo osmé a po vybalení už jen pokec ,pivko nebo víno a hlavně po celém penzionu zněl smích a dobrá nálada,která byla ukončena hodinu po půlnoci.

Sobotní ráno bylo zatažené a začalo poprchávat a tak plánovaný sraz s partou z roubenky byl odložen na dobu až přestane pršet.Počasí bylo pořád nejisté a tak parta z roubenky riskla a jakmile pršelo míň tak vyrazila do Saska na kamenný most a město dle plánu. My jsme si zatím zajeli nakoupit a  po obědě nás Zdenka s Otou  protáhli po svých silničkách až do Harachova a částečně jsme sjeli i kousek Polska . Večer jsme pokecali a popili v kótě a  a po půlnoci zalezli do pelechů.Nedělní ráno proběhlo klasicky tak jak to bývá když se jede domu.Zabalit , zkontrolovat zda není něco zapomenuto na pokoji a rozloučení s majiteli. V neděli jsme se ještě rozdělili na dvě skupiny já a kapličáci se se mnou jeli podivat do Jirkova na novou motorku a potom jsme již vyrazili na Hradec a přes Doupě v Humpolci domů.Pája a ostatní to vzali ještě do muzea porsche a potom směrem na Tábor k domovům.Prodloužený víkend se vyvedl a hlavně že jsme se všichni vrátili domů v pořadku s plnou hlavou zážitků.

Tady je ještě stručný popis party z roubenky jak prožili prodloužený víkend a co vše viděli a sjezdili.

Pátek - ubytování ve Smržovce v chatě Václavka. Večerní posezení u grilu s rekapitulací dne.
Noční déšť.
Sobota – dopolední deštík nás nerozhodil. Od svého plánu jsme nechtěli ustoupit, tak jsme trpělivě sledovali nebíčko a radar. Po vynikajícím jídle v penzionu Berany, který byl kousek od našeho ubytování jsme vyrazili přes Liberec na Trojmezí Česko, Polsko, Německo a hurá na Bastei. Počasí nám přálo a tak se to praskalo jedna báseň. Bastei se nachází v Saském Švýcarsku. Most spojuje Bastei a skalní hrad Neurathen. Z mostu je nádherný výhled např. na Lilienstein, Paffenstein, Koenigstein a na blízký Kurort Rathen, kde se nachází modely železnice. Po kávě a zákusku jsme vyrazili zpět na ubytko a proto, abychom nejeli stejnou cestou, tak jsme vyrazili přes Poustevny, viz. mapa na rajčeti. Večerní posezení a hodnocení dne .
Neděle – ráno jsme si přispali, pomalu pobalili a po rozloučení s majiteli jsme vyrazili na prohlídku železničního mostu ve Smržovce a pak směr Příchovice, kde jsme si prohlídli maják Jary Cimrmana. Mimochodem, cesta k němu je doopravdy hodně točitá. Dál naše cesta pokračovala na nádhernou přehradu, která se jmenuje Les Království. Sluníčko nám svítilo, tak jsme si tam dovolili udělat i malý piknik. Pak přišla na řadu Kutná Hora, zde jsme navštívili Kostnici, katedrálu Nanebevzetí Panny Marie a sv. Jana Křtitele. Obídek na terásce a pak krátký přejezd k chrámu sv. Barbory. Stojí za to vidět. Celá Kutná Hora je krásné město. Pak už nás čekal jen přesun domů, cestou zastávka na sváču a rozloučení v ČB na pumpě OMW.

Počasí : polojasno ,ráno dokonce mráz ,ale odpoledne super

Více foto na :

Prodloužený víkend na severu

Požehnání na cestu Milevsko - 2.května 2015

Sobotní rozhodování dalo docela zabrat jestli jet  nebo nejet do Milevska . Po zkouknutí pár webů o počasí a pár telefonátech  bylo rozhodnuto, jede se a basta. Benzínka na Dlouhé Louce byla ve dvanáct natřískaná motorkářema  asi ze dvou band a světe div se všichni do Milevska , no to tam bude zase natřískáno, ale každý chce trochu štěstíčka  na těch našich vyjíždkách. Nás se sešlři motorky a tak ve dvanact jsme vyrazili při zamračené obloze a při 15 °C směr Milevsko.  V Týně nad Vltavou jsme museli zastavit, aby Rebelka a Doctor ze sebe svlékli nepromoky, protože v Kaplici, když vyjížděli tak lilo jako z konve. Při  vjezdu na náměstí v Milevsku již nebylo skoro kde zaparkovat ,opět celé náměstí a okolí natřískané motorkama všeho druhu. Po vyslechnutí mše za štastný návrat a za kamarády co se již nevrátili domů jsme počkali na požehnání našich krásek . Potkali jsme taky Marka , který nestihnul sraz v Budějovicích  a další kamarády ,které jsme již dlouho neviděli. Společnou vyjíždku jsme vynechalli a po dohodě jsme vyrazili na Stadlec na řetězový most. Po projetí mostu se přiblížil čas návratu do garáží. Ještě zastávka v Šindlových Dvorech na gáblík a potom již zase loučení a odjezd do garáží. Rozhodnutí jet na Milevsko bylo zvoleno správně, neboť od 12 na nás nekápla ani kapka a počasí bylo ucházející až k večeru začala být trochu zima. Sobotní výlet s dobrou partou se vyvedl a jediné mínus je ,že se na nás nedostaly již samolepky , Nám to ale nevadí my si pro ně zajedeme opět příští rok. Dík všem kdo přijel i přes nepřízeň počasí.

Účast : Pepa, Rebelka, Doctor, Marek a ostatní  kamarádi, které jsme potkali na náměstí v Milevsku

Trasa : České Budějovice - Milevsko - Stádlec - Šindlovi Dvory - garáž najeto cca 270 km

Počasí : zataženo bez deště teplota okolo 15 °C

Milevsko 2015

Doupě v Humpolci a sraz amerických aut v Jizbici pod Blaníkem - 25.dubna 2015

V 11°° hodin jsem byl na naplánovaném srazu sám a přemýšlel jestli vůbec pojedu na naplánovanou vyjíždku. Odpoledne jsem musel jit do práce  a tak po vykouření cigarety jsem nastartoval a vyrazil směrem na Humpolec . Za Třeboní jsem dohnal nějakého kluka na chopperu a tak jsem se na něj zavěsil a řekl jsem si kam on tam já, když odbočil na dotankování tak jsme hodili řeč a neměl taky žadný plán a po domluvě jsme už odpočítávali km směrem na Humpolec. Po obědě v Doupěti jsme vyrazili dál směrem na Jizbici a po krátkém čase jsme již okukovali prostorná a nablýskáná auta  amerických automobilek. Kluci nebo spíše pánové do nich musí vrážet dost peněz  tak jako my do těch našich lásek. Nadešel čas cesty k domovu a tak na benzince jsme se rozloučili a neznamý kámoš odjel na Novou Bystřici a já směr Lipno. Je to zvláštní nevím ani jak se jmenoval ,ale natočili jsme spolu cca 150 km a prohlídli kus naší země a i té americké. Po příjezdu do garáže jsem při pohledu na tachometr zjistil , že jsem najezdil skoro 400 km na motorce a ráno ještě asi 100  km autem. Na to , že jsem vyjel sám tak jsem sobotu strávil v pohodovým stylu a tak to má být. Těším se už na příští sobotu kdy máme v plánu Milevsko.

Účast : Pepa, neznámý  kluk na chopperu

Trasa : Horní Planá - Humpolec - Jizbici pod Blaníkem  - Horní Planá   cca 400 km

Počasí : polojasno , okolo 20 °C

Amerika

Hitlerův most a rozhladna Špulka - 12. dubna  2015

Každá válka je svinstvo, ale i přesto se sešlo  pár motorkářů , podívat se na pozůstatky z druhé světové války na tzv "Hitlerův most" na přehradě Želivka. Most kvůli prohře Hitlera nebyl nikdy dokončen ,ale musím říct že stoji skoro 70 let bez většího poškození. Po příjezdu na místo jsme museli jít kousek pěšky, ale  protože to nebyl pochod Praha - Prčice  tak jsme přesun zmákli v pohodě a po příchodu bylo na co koukat. Po prohlídce se už začaly ozývat naše žaludky a tak zastávka v rybím motorestu přišla právě včas. Po občerstvení nás čekala další  procházka  a to na rozhlednu Špulka. Někdo po příchodu k rozhledně měl ještě sílu na zdolaní pár desítek schodů a někomu stačilo jen odpočívat pod rozhlednou. Přiblížila se půl pátá odpolední a nadešel čas návratu k domovům. Při  dotankování jsme se již rozloučili a jedna parta jela přímo zpět na Krumlov a druhá ješte na krátkou zastávku na Řetězovým mostě v obci Stádlec. Nedělní výlet se vyvedl na sto procent videli jsme zase kus naší malé změ a hlavně vyšlo počasí a nezmokli jsme. Díky všem kdo přijel a když počasí dovolí tak se sejdeme na prohlídce amerických aut v obci Jizbice pod Blaníkem.

Účast : Emil a Jarka, Roman a Pavla, Karlos a Jana, Pepa, Standa, Jirka, Marek

Trasa : České Budějovice - Hulice - Tábor - České Budějovice  cca 350 km

Počasí : polojasno  9 až 20°C bez jediné kapky deště

Více foto na : sanyrek.rajce.idnes.cz/

Motorkářská zábava  - 14.března 2015

Tak ten kdo měl čas přijel si zatancovat a pokecat do Zlaté Koruny na zábavu. Na protažení těla zahrála kapela Situace, která po chvilce hraní zatáhla všechny na parket. Nedělní probuzení proběhlo i s malou kocovinou v pohodě a tak jsme si zábavu užili i trochu  alkoholu. Tak a ted nás čekají už jen kilometry na silnici.

Účast : nejmenuji nechci na nikoho zapomenout

Trasa : sál ve Zlaté Koruně

Počasí : do hospody neprší a tak neřešíme

Více foto : připravuje se

Motosalon 2015  Praha  - 8. března 2015

Nedělní ráno slibovalo hezký počasí  a ze šumavy  a okolí jsme vyrazili na další ročník Motosalonu, tentokrát do Prahy. Z Prachatic jelo jedno auto a druhé z Kaplice . Po příjezdu na výstavu jsme se rozprchli každý ke své srdcové značce motorky. Při okoukávání motorek jsme se vždy sešli pokecali a zase rozprchli po dalších mašinách. Potkali jsme se i s Pájou a Jájou , kteří byli va Praze již od soboty a na výstavu se zašli podívat v neděli. Lidiček tam bylo opravdu dost, ale docela se šlo protlačit a sednout si na motorky. Po motorkách jsme  se ještě podívali na kaskadérskou šou a po rozloučení z kaplickou bandou vyrazili zpět do šumavských hvozdů. Z výstavy byl nejvíc zklamaný Pepa a Rebelka, protože jejich značka Kawasaki tentokrát na výstavě chyběla. Přesto každý domů odjížděl plný zážitků a s prosbou , aby vyhrál ve sportce na vytouženou motorku.Cestou nazpět jsme trochu záviděli klukům a holkám co se vraceli za krásného počasí z vyjížděk ,ale sezona teprve záčíná a jistě si ji užijeme tak jak se patří.

Účast : Pepa, Emil a Jarka, Roman a Pavla, Rebelka a Doctor, Karlos a Jana, Pája a Jája, Franta , Lukáš

Trasa : Šumava - Praha - Šumava

Počasí : slunečno, okolo 15°C

Motosalon 2015

Koulení bowlingu v Kájově - 22. února 2015

V neděli jsme se sešli v Kájově a protáhli jsme si zimou zlenivělá těla. Kromě Romana a Martina se dá říct , že zbytek koulel poprvé. To nás ovšem neodradilo a házeli jsme jako na olympiádě  a nehleděli jsme na ulomené nehty apod. Čas zamluvený na dráhu utekl jako voda a tak s pocitem vítězství jsme odcházeli štastně k domovům. Nakonec je třeba říct jen ,že zima se blíží ke konci a za chvilku budeme sedlat naše přes zimu vyšperkované motorky. Dík všem kdo se nebál protáhnout svaly a přišel na koulení.

Účast : Pepa. Doctor a Rebelka, Zdenka a Standa, Roman a Pavla, Martin a  Bohouš

Trasa : Kájov

Počasí : nás netrápilo byli jsme v hospodě

Více foto na : sanyrek.rajce.idnes.cz/

Bowling Kájov

Vepřové hody na Stožci v penzionu Pstruh - 17. ledna 2015

První jelitožrouti nastoupili do vlaku již ve Křemži a v dalších stanicích směrem na Nové Údolí přistupovali další a další  tlačenkožrouti,ovarožrouti , kolenožrouti a další pohodáři, kteří přijeli ochutnat zabijačkové pochutiny. Z  vlaku v Novémm Údolí vystoupilo 19 pohodářů s šesti děckama pokořit cestu z Nového Údolí do Stožce na vepřovky. Trasa dlouhá 4,5 km byla zmáknutá cca za 1,5 hodky. Před restaurací byla  ještě na šrákách půlka prasete a tak porběhlo povinné focení . Potom rychle zasednout zamluvená místa a už jen objednávat a báštit a baštit někdo jaternici,  jiný jelito, vařené koleno, tlačenku a další zabijačkové dobroty. Děti po nasycení se odebrali do dětského koutku a dospělí probrali hlavně motorky  , ale i další věci. Jak to již bývá nadešel čas loučení a odjezd k domovům s plnýma pupkama  vepřového masa , ale i s dobrou náladou ,že se výlet na vepřové hody  vydařil a užili jsme si hezkou sobotu. Tak dík všem kdo se přišel projít a zamlsat si trochu vepříka a snad jsme zase tolik nepřibrali .Tak zatím ahojky a už se plánuje další akce.

Účast : Pepa, Roman, Emila a Jarka, Rebelka a Doctor, Karel a Jana, Pája a Jája , Eliška a Petr, Jirka a Simona, Standa a Květa, Standa a Zdenka, Zdeněk a malý motorkáři v počtu  pěti kousků a jedno miminko ješta v kočárku